Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Back in town

I helgen har jag inte varit hemma, därför jag inte skrivit nåt. Jag har spenderat helgen med mina föräldrar uppe i stugan. Det blev rätt hyffsat väder ändå, vi hade nästan räknat med lite regn och kyla.
Det har varit en arbetshelg. Fixat rabatter, kratta, olja in altanerna + bryggan, plantera och mer...
Igår, söndag så hade vi inte tänkt stanna kvar så länge, men Truls hade andra planer. Vi letade honom från 12 och först runt 18-tiden komme han tillbaka. Förmodligen har han legat och gömt sig för grannhunden som komme på förmiddagen, för när dom for komme han hem.
Vi had vart å kollat i dikena och vart upp i skogen, och som tur var hittade vi han inte längs vägkanten!

Jag ha börjat bli nervös inför onsda. Jag tycker nästan att det känns jobbigast att vänta in resultatet. Jag vill och hoppas verklgien att det ser bra ut. Men sen är det väl kanske inte så jättetrevligt att få en tjock slang ner i strupen, men jag kommer ju få lugnande så det kommer nog gå fint :)

Jag har bytt gardiner i vardagsrummet nu, i väntan på att älsk ska komma hem från skolan. Det blev mycket ljusare och mer insyn. Men jag tror inte att man ser in så bra ändå. Mest på kvällarna om man har tänt lampor, annars är det nog ba mörkt. Får gå ut å kolla efter sen.



Jag tycker det blev fint i alla fall. Får vänta å kolla va sambon säg.

Ska bli skönt att få träffa min favorit snart. Har saknat honom alldeles för mycket i helgen.
Ja snart har vi hållt ihop i 2 år, men det känns som mycket mer :D <3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback