Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

bilbingo

Igår var vi hemma hos mina föräldrar i R-fors hela dagen. Vi spelade årets första bilbingo :) skitkul, fast ingen i min bil vann. Lite tråkigt, men det är ju inte så ofta man vinner.
Efter bingon blev det att fixa massa mat och det tog en väldans tid. Vi åt middag runt 8. Det blev grillat!!! Jättegott!
Sen blev det en mastig chokladmousse med hallon till efterrätt, jag fick inte i mig mycket av den för ja va så fruktansvärt mätt.
22.35 tog vi bussen tillbaka till Umeå igen. Båda var aströtta på bussen, vilket gjorde att det blev en hel del skratt haha :) Fast resan gick ju fort i alla fall.
Lilla Lasse som vart ensam hela dagen blev jätteglad när vi komme hem. Han är så rolig, för varje kväll ska han komma upp med en leksak i sängen och visa vad han har och sen springa runt i cirklar på sängen. Igår hade han sin stora hammarhaj haha :) Sen när ja vaknade i morse så låg jag på hans snöre med.

Idag har jag inte hunnit så mycket ännu. Jag har i alla fall ringt och frågat lite om gastoskopit. Och om jag ska at medicin innan så måste jag göra det kl 6 på morgonen, tror inte det... Tar det nog hellre efteråt då, för annars kommer jag känna mig utsvulten. Får ju inte äta nånting efter kl 00 kvällen innan. Sen kommer jag få lugnande medel genom kanyl, så det känns bra. Är typ redan nervös :S Känns lite jobbigt, men det kommer gå bra. Jag kommer få veta resultatet direkt efteråt och J har lovat att följa mig. Så jag hoppas innerligt att det är bra saker som säger/ser.

Idag ska jag försöka göra nå vettiga saker...kolla artikel? städa? handla? sy?...äh, jag får se vad dagen bjuder på helt enkelt.
Om bara solen kunde titta fram lite mer. Då kanske man kan sitta ute utan att frysa :)

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback