Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Black hair

Det blev en cykeltur till maxi igår. Vi köpte mjukglass innan vi handlade. Så sjukt gott, fast man blir less på det rätt fort, för det blir så mycket. Jag åt inte ens upp en liten :O Får skylla på att jag var mätt från middan.
Det är så otroligt skönt att ha cykelkorg ooch pakethållare. Mindre handlingar går ju utmärkt att få hem utan att styret ska fara åt alla möjliga håll :P Älskling är då nöjd i alla fall :) Han slipper ju ta nåt.
Vi köpte en hårfärg, så igårkväll färgade jag håret på J och nu är det svart. Klippte även lite kortare på han i förrgår. Blev inte så kort men kortare i alla fall. Däremot kunde ja ginte fånga honom på bild :P
Han tog även bort sin piercing i ögonbrynet igår. Det är väl både bra och dåligt. Jag är ju så van att han ska ha det och jag tycker att han passar i det, men samtidigt så kanske man blir nåt år äldre utan... :P Men jag vet inte. Nån gång måste den ju bort.

Idag är det strålande sol!!! Så skönt. Ska försöka sitta ute sen :)
Måste ner i förrådet och leta upp mina betyg sen. Jag var helt säker på att det låg i bokhyllan, men jag packade nog ner det när vi flyttade. Tur att jag kom på det idag, så jag inte står utan imorn då jag behöver det.

Nu är det ungefär bara en vecka kvar till gastroskopit och till tattuering!! Shiiiiiit va tiden går fort. Jag längtar verkligen till gaddning, och på torsda ska jag ner och snacka med Mats om hur den ska sitta och se ut :D!!!! IIIIHHHH

Ikväll blir det barnvakt. Fast lillen kommer nog sova hela tiden eftersom det är på kvällen. Så det blir nog inga problem.

Nu komme Lassekillen in. Han är helt tokig på att få va ute. Eftersom balkongdörren står öppen så gott som alla dygnets vakna timmar så är han ute hur mycket som helst. Men han kommer in nu och då för att visa att han lever. Fast han tycker nog oxå att det är jättevarmt för han slänger sig typ på golvet och ser helt utmattad ut. Kanske får slänga in han i en kalldusch eller nåt :P

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback