Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Cykeltur

Igår var det strålande väder och verkligen kanonvarmt!! Satt ute på balkongen rätt länge, men det var nästan för varmt.
Älsk har pratat om att ta en cykeltur till umedalen i helgen så igår blev vi bjudna på middag hos svärföräldrarna så då passade det bra att cykla. Nackdelen var ju värmen, jag höll på dö av att cykla, det var så fruktansvärt varmt, och konditionen är ju inte den bästa.
Det satt väldigt gott i magen med grillat :) Men tyvärr så blev besöket inte allt för länge eftersom vi skulle vidare och spela minigolf med lite kompisar till J runt 8.
Jag trodde att jag skulle förlora stort i minigolfen, men jag tror jag låg bäst till rätt länge. Jag slog i alla fall J som blev sist i slutändan..haha :)
Sen var det väldigt skönt att cykla hem, det var lagomt svalt i luften och ingen brådska.

Det verkar som att jag kommer missa våran reunion i vickys stuga denna sommar med :(
Hade vart väldigt kul att få träffa alla, men självklar med min tur så kan alla utom jag helgen det blir av. Samma helg som förra året...Menmen, det är smällar man får ta. Jag vill inte förstöra våran dag :)

Jag vet inte hur jag ska göra....tänk, tänk, tänk...

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback