Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

:( / :)

Är helt slut i kroppen. Gör inget annat än sitter/ligger i soffan och dricker vatten.
Har inga krafter att ge känns det som. Just nu sitter jag bara och bölar. Varför vet jag inte. Tror det är för att jag är så slut att jag inte orkar annat.
Ringde hem. Hade tur och dom skulle köra förbi och kolla hur det går med brorsans bil, och därför kommer dom förbi här efteråt :)
Blev väldigt glad!!!

Känns jobbigt att J jobbar ikväll. Får bita ihop.
Kan hända att jag åker med hem till R-fors ikväll redan. Vet inte om jag kommer klara av att köra hem så, kanske lika bra.. Får se. Skulle behöva få tag på J först bara.

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback