Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Fått kallelsen

Skoldagen gick rätt fort idag. Stannade kvar och åt lunch med älsk och hans pluggkompis, sen gick vi även och fika med Ingrid :) Synd bara att vi inte hittade nåt bra fik direkt, nians café på sjukhuset som vi hade tänkt hade stängt :O

Nu har jag i alla fall kommit hem, och jag möttes av reklam och ett brev från sjukhuset. Jag suckade och velade med att öppna. Jag visste till 90% vad det var.
Så nu har jag fått min kallelse till Gastroskopi, och som kommer äga rum 26/5 kl 11.00. Usch säger jag bara!!!! Jag vill verkligen inte, men jag vet att jag måste. Dom måste se om jag har börjat få åderbråck i matstrupen. Jag håller verkligen alla mina tummar på att jag inte har det, håll era med för mig!!!
Det kommer bli 2 jobbiga dagar i rad. Först gastoskopi på onsdan och sen tattuering på torsdan. Vet inte om vårat seminarium är på torsdag med, måste kolla upp det.
Nu ska jag snart ta å fixa en snabb middag, sen blir det en tripp till InterSport för ett cykelköp. Älsks cykel blev ju stulen i höstas, och nu äntligen har han fått tillbaka pengar från försäkrinstjosan :) Nu ska jag bara he bort min gamla cykel kanske...finns säkert nån som vill köpa den :P
Sen ikväll kommer Emsi i min klass hit :) Mycket trevligt!!
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Annelie

Kalle behöver en cykel :) Hoppas det går bra på sjukhuset!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback