Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Jag står inte ut!!!

Va i hela fridens namn är det för fel på min mage?
Jag har vart illamående/haft ont i magen hela veckan. Jag har inte magsjuka!
Vaknar och har ont i magen och när ja äter frukost blir det värre. Sen sitter jag och ojjas fram till 12-1 på dan nån gång...
Sen är ja inte sugen på mat eftersom jag blir äcklad direkt jag tänker på det. Men jag måste äta, för jag känner mig hungrig och trött i kroppen pga lite mat...

Står inte ut med att må såhär mycke länge till.
Skjut mig säger jag bara.

Suck...

Varför ska läkare vara så svåra att få tag på? Dom har ju ett jobb där dom ska hjälpa folk, gör det då!!

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Helena

Låter lite som magkatarr eller liknande, låter exakt som jag ha haft det :( men beror ju på vart någonstans de gör ont i magen ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback