Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Långpromenad

Förstår inte varför jag ska må illa så gott som varje gång jag äter.
Jag har typ tappat min aptit, och känner mig aldrig sugen på mat. Men jag tvingar i mig portioner för att slippa må ännu sämre. Hehe, ja min kropp är rolig. Magkatarren gör att jag mår illa när jag äter, men kroppen reagerar och gör mig illamående om jag inte äter. jaja.. bara att se glad ut :P

Har vart på sjukhuset nu igen och lämnat fastande prover. Så jag har inte äte eller drucke sen 22 igårkväll, så det kändes ändå rätt bra att få mat i magen.

Just det. Igår for vi ner på kajen en stund och kollade på Rix FM festivalen. Det var rätt mysigt med livemusik, men Darin är ju ingen favorit så vi gick rätt fort.
Vi drog till Henke och såg enligt mig en värdelös film. Så jag somnade. Lika bra tror jag.
Sen skulle vi hem med sista bussen. Och vet ni vad?? Vi missade den!!
Så med släpande ben promenerade vi från Haga till Carlshem. Det tog sin tid, för ingen av oss var speciellt pigg och jag hade ont i magen. Men vi tog oss ju hem i alla fall.

Senare idag blir det att dra ner på mariehemsängarna och titta på lite brännboll. Får bara hoppas att vädret är med oss.
Sen ikväll blire avskedfest för Robban som drar till Islang hela sommarn.
Så nu blir det nog städning för hela slanten. Ser ut som skit här hemma :O

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback