Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Tattuering nummer 2

Idag har jag Äntligen påbörjat min efterlängtade skyddsängel. Tattueringen sitter som sagt på underbenet. Den täcker typ hela sidan, och går lite fram och lite bak med. Svårt att förklara. Jag ska lägga upp bild så fort jag kan, men ännu är den täckt under en "duk". Ska väl tvätta om en timme, men den lär ju se kletig ut. Får se om det går ta kort ännu.
Det Kändes helt okej i början, inte så ont alls. Tror jag tål en hel del smärta med som tur är. Det var först i slutet som det började göra ont, specielt delen som går bak mot vaden. Aj aj säger jag bara. Men nu är dagens timmar gjorda och om vi hade haft 30 min till på oss hade skuggningen blivit så gott som helt klar. Det är en bit av ena vingen som ej fått nån färg, men jag ska ringa dit om en vecka igen och den kommer va klar innan semestern :)
Nu efteråt känns det väldigt skönt, men man blir som slut i kroppen. Tror kroppen försöker bekämpa de nya ämnena som kommer in, så man blir lite hängig. Vet inte om det tar mer på mig eftersom jag är känslig, I don't know?
Sen var det jättetrevligt att Emsi komme ner och tittade :)
Det blev en glass med J och Henke innan vi trampade hem..Gottans!

Ikväll är det rix FM festival nere på kajen, får se om vi drar oss ner eller inte. Det känns rätt kul att få göra nåt annat, men får se helt enkelt :)

Ha en trevlig kväll gott folk :)

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback