Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Tired day

Idag är jag sliten, utan anledning. Har bara en sån där sämre dag som uppkommer lite nu och då. Känner mig trött och slut i huvet, så idag blir det inte mycket gjort. Vi ska däremot tvätta ikväll, så lite skit blire att göra ändå...
Igår satt vi och spelade tv-spel, det va rätt kul. Hade lovat att vi skulle ta en spelarkväll så det blev som det + en film...(hehe jag blev less)

Imorn ska jag ringa till sjukhuset igen, vet inte riktigt vilken mottagning... antingen är det kirurgiska eller endoskopiska.. minns inte.. hur som haver så ska jag puscha på dom och be dem göra mitt gastoskopi så snart som möjligt. Det har gått en månad nu så...
Hoppas även att ultraljudet blir gjort snart, så jag invätar ett samtal från läkarn.

Har vart in på systers blogg idag och kikat. Såg resultatet på deras badrum och det blev sketanice!!!
Vill också fixa och göra om en massa, men det är inte värt det i en fjuttig lägenhet man kommer ha ca 2 år. Vi orkar knappt måla om i hallen :P Även om det är en ful lilablå färg :P Då måste vi ju ner med allt och usch bara... nä det orkar jag inte med just nu.. kanske senare, men troligen aldrig :P

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback