Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Varför är det såhär?

Varför är inte livet lätt?

Jag har på senaste tiden mått bra och dåligt om vart annat. Då menar jag inte dåligt psykiskt utan fysiskt. Det är magkramp, illamående, sprängande huvudvärk, trött osv...
Det värsta är ändå magen. Krampen och illamåendet.
Jag vaknade i natt med sprängande huvudvärk. Sket i skolan för att få vila. Vaknade sen runt 9 och mådde asdåligt. Huvudet kändes bra men illamåendet kom krypandes. Åt lite frukost och tog medicin och då blev det värre. Fram till klockan 1 mådde jag dåligt, sen gick det över, men då kom huvudvärken tillbaka. Ja det är inte lätt..
Ju oftare illamåendet uppkommer eller ju oftare jag mår dåligt på nåt av dessa sätten, desto värre känns det. Ibland vill jag bara ge upp, för jag orkar inte hur mycket som helst. Det har vart alldeles för mycket dåligt på slutet, och snart klarar jag inte mer.
Jag får massa dåliga tankar om framtiden och så ska det inte vara!!!!!
Jag hatar verkligen att må dåligt, och att göra det så ofta som jag gör borde inte vara normalt. Så jag sitter hemma och väntar på att min läkare ska ringa (vilken dag som helst hoppas jag). Måste be om att få sluta med en medicin för att se om det blir bättre, och sen tjata lite extra på ultraljudet för att se om nåt är konstigt.
Jag ska inte gå här och klaga egentligen. Men det är lätt hänt när man mår dåligt.
Ikväll blir det soffan. Ska nog se bonde söker fru :P de nya bönderna. Jag är ju som fast i det programmet =)
Sen imorn måste jag plugga....
Trevlig kväll :)
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback