Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Värme!

Värmen har då verkligen kommit till Norrland, och man orkar inte sitta ute nå längre stunder. Speciellt inte på balkongen där det knappt blåser. Men Lasse stormtrivs, han är ute från morgon till kväll. Även om han spenderar några timmar av att bara ligga ute på plattorna i skuggan. Men helst är han i gräset och buskarna mitt emot våran balkong. Det finns ju så mycket spännande att jaga. Men råttor och sånt har han inte fått för sig att släpa hem ännu, glad är jag för det!!

Idag har jag hunnit en sväng ner på stan och snackat med killen som ska tatuera mig nästa torsdag. Vi kom överens om att det skulle se bäst ut på vaden, eller utsidan av vaden..vad man nu ska kalla det. Sen blir det en kvinnlig ängel som håller ett svärd, svårt att gå in på detaljer eftersom jag själv inte sett hur den kommer se ut än. Skulle jag haft som jag först tänkte så skulle jag va tvungen att göra 2 änglar och den skulle bli jättestor. Men det ville jag inte riktigt, och jag skulle definitivt inte ha råd med den. Så nu är jag nöjd i alla fall. Får hoppas han lyckas måla ihop nåt snyggt åt mig så jag är nöjd :D
Har fått en till kallelse idag. Denna gång till läkarbesök den 10/6. Jag tror jag vet vad X vill prata om och jag hoppas det är bra saker. Jag ska även ta fastande prover veckan innan. Vet inte riktigt varför, men jag kan ju gissa.
Så nu känns det bra. Men jag börjar bli lite smånervös inför onsdagen, men jag ska försöka att inte tänka på det eller tänka att det kommer gå jättebra.
Det blir nog en sväng till Svanheden i helgen för mig. Ska bli skönt att komma tillbaka till stugan efter vintern. Tycker det är som mysigt där :D
Nu ska jag ta å dricka nå vatten så jag inte får ont i huvet av denna sol/värme.
Trevlig dag/kväll
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback