Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Viva Piñata :P

Idag sitter jag hemma.
Har egentligen inte så mycket för mig, funderade på att sy lite, men jag fastnade framför viva piñata istället. :p Det är typ det enda spelet som är lite roande på x-boxet, eller som jag kan sitta länge med utan att bli uttråkad.
Fast just nu är det inte jag som sitter, J övertalade mig att få sitta en stund och han verkar ju inte vilja lämna det :P

Jag är grymt sugen på mjukglass, har inte ätit årets första ännu :( Får kanske åka ner på strömpilen eller nåt.

Jag gjorde grymt stora muffins igår, dom svällde jättemycket :) Gjorde en chokladkräm som jag hedde på + lite strössel, så det blev väl som cupcakes kan man säga.
Frida, ni missade nånting gott :P Nu ligger dom i våra + pärs magar och jäser :p

Nä nu ska jag försöka göra nåt vettigare en stund.

//Hanna



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback