Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Yran

Yran har dragit igång.
Vi var ner några timmar å kikade på ängarna igår, och man såg mycket roligt folk.
Nakna "gubbar" som badade och sprang runt ena dammen, Stora babys med blöja och hela kittet och massa annat. Det var lite tråkigt väder bara, men vi klarade oss från ösregn iaf :)
Vi tittade när Fridas lag, "Nu är det jul igen", spelade. Med de gick tyvärr inte vidare. De va lite tråkigt, men det kommer fler år :)

Under kvällen var vi här med några kompisar till J och hade trevligt. Själv fick jag ont i magen (som vanligt?).
Låg vaken i flera timmar och försökte slappna av, men det är omöjligt ibland. Så fick somna sittandes igen. Inte så bekvämt, men det är enda sättet.
Har lite ont i magen idag igen, men jag tror att jag är hungrig. Har ingen aptit bara. Har fått i mig 2 mackor och en banan med lite tvång till frukost i alla fall. Så jag klarar mig en stund. Jag måste snacka om detta vid det kommande läkarbesöket. Jag står inte ut med min mage längre. Funderar på om det kanske inte var medicinen ändå..?

Vi ska snart dra oss ner på ängarna igen, ska springa in och köpa med mig lite frukt på vägen bara. Men först ska Pär komma hit och dricka kaffe.
Sen ikväll blir det väl fest tror jag. Inte så mycket folk så det blir nog lugnt. Får jag hoppas iaf. Orkar inte direkt med så mycket just nu när jag mår såhhär.
Sen imorn blir det hemfärd och middag med släkten på Lufta. Måste ju ge mamma en kram :)
<3 J

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback