Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Klaga?

Är det någon som vill byta kropp med mig?
Den låter mig aldrig må som jag vill och förtjänar. 
Ska väl inte klaga, det finns dom som har det värre. Men ändå! Det är så sjukt störande att inte få vara pigg. Igår stannade jag hemma från jobbet. Tror det var lika bra, för jag mådde inte bra. Känner mig inte alls nå pigg idag heller, men mycket hinner ju hända så jag kan inte säga bu eller bä. 
Okej, jag ska inte klaga så mycket som det känns som jag gör. Det är inte meningen. Men jag måste få skriva mina känslor och hur jag mår. 

I natt var vi tvungna att stänga ut Lasse från sovrummet. Han var så busig så det gick inte sova. Som tur är så står han inte och kraffsar på dörren utan han accepterar det typ och fortsätter busa utanför sovrummet och somnar  nån annan stans istället. 

Borde egentligen åka ner på affärn och handla lite. Det finns typ inget hemma att äta känns det som. Inte i kylen iaf, och ingen frukt. I frysen finns det ju mat som tur är. Men man går ju inte direkt och gnager på köttfärs om man är sugen på nånting, utan frukt är det som saknas mest :p

Det har varit väldigt rörigt och busigt i magen igårkväll och idag. :) 
Tror även att jag har känt den hicka :) Det är inte samma rörelse som vid sparkar/puffar. Svårt att beskriva det, men mysigt är det :D

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback