Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Äntligen

Har spenderat kvällen med syster och hennes familj. Vi gjorde pizza och nu är jag mättare än allt. Och ändå var det 3 timmar sen vi åt. Fattar inte varför jag blir mätt 1 timme efter jag ätit sen sitter det i flera timmar. Kan jag inte bli mätt när jag äter istället så jag inte äter för mycket? :P Jaja, den lilla blir väl nöjd i alla fall.


Jag måste ju vara glömsk eller nåt. Har för mig att jag skrev ett inlägg tidigare idag, men kan inte se det nu. :p menmen. Hur som helst. Har jobbat en stund idag, gick inte super men jag gjorde mitt bästa :)
Snart slutar älsklingen och då ska vi Äntligen få en mysig stund för oss själva. Blev ju inte direkt mycket tid för varann igårkväll när jag komme hem eftersom J gatt rätta massa uppgifter till praktiken. Så han satt väl vaken till närmare halv 2.
Ska se klart på idol nu. Ser att Sassa och Linda hänger löst. Jag tycker att Sassa har en rätt skön röst, fast hon passar bäst till lite mer skrikig musik, hårdrock. Linda tycker jag är rätt bra, men jag har aldrig tyckt att hon sticker ut på nåt speciellt sätt. Mina åsikter...
Trevlig kväll!!
<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback