Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Äta?

Har lite ont i magen nu på morgonkvisten. Är inte sugen på att äta nånting än heller, så jag får väl skylla mig själv. Tog en mandarin för en stund sen iaf. Måst nästan kolla om det finns nåt lättätligt i kylen.

Ikväll blir det middag på O'learys, ser jag fram emot :D Har inte smakat så många olika rätter där men ribsen är ju för goda så man vill inte missa dom :P haha.

Annars kommer det nog inte hända så mycket idag. Jag ska försöka ta tag i diskhögen som en viss J inte har rört under veckan jag inte vart hemma. :p Skönt att hans praktik snart är slut, så han får lite mindre att göra varje kväll. Fast det vet man ju aldrig. Han kanske få mer.

Har varit så godissugen de sista dagarna, men inte köpt eller ätit nåt. Lite duktigt :) Fast det är väl chokladen som lockar, all annan godis blir jag nästan äcklad av, om jag inte äter max 5 stycken. 

Nä mat i magen nu kanske :) 
<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback