Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Börja sy igen?!

Det är verkligen dött i bloggen om veckorna. Det beror på att jag är hemma i r-fors och där renoveras det i kanske inte den snabbaste takten, men det går framåt. Så datorn står just nu "överdammad" på golvet. Så har som inte lust att sätta mig vid datorn.

I förrgår låg jag på kökssoffan och bläddrade i Panduro, en pysselkatalog. Och jag ligger med bena uppåt, sen känner jag hur det börjar som ila mot svanken på höger sida. Berättade för mamma och hon trodde det var foglossningar. Idag är det 3e dagen, men det är inte hela tiden som tur är :)
Jag är sugen på att sy. Har funderat på om jag ska sy en kjol som jag kan ha nu. Får ju inte på mig så många byxor/kjolar. Eller jo jag får ju på mig dom men dom går inte stänga :P Det är väl på tiden att damma av symaskin nu och sätta igång med barnkläderna igen.
Ska fixa Elliots overall ikväll eller imorn med. Lovade att sy fast såna här resårband som man drar över skorna. Det är ju som smart att ha det så man inte får in snö och dylikt nu när dom tiderna kommer.
Helt sjukt att det snöade igår med, och idag är det typ iskallt ute. Och Usch så trött jag är.
I helgen ska jag inte göra nånting tror jag. Behöver vila upp mig. En sväng till Umedalen blir det säkert, en promenad skulle jag vilja hinna med och sen sy förhoppningsvis :)
Just det, idag är det fredag. Förhoppningsvis får vi ringarna idag!!! Hoppas, hoppas, hoppas!! Annars måst vi vänta till måndag. Men håller tummarna för att dom har kommit idag.
<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback