Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Första köpta plaggen

Nu har vi vart på loppisen och köpt de första plaggen till Liten. Det var väldigt mycket folk kan jag lova, och väldigt mycket kläder! vi köpte inte så mycket, men lite grann. Har ju en del kläder sen jag var liten och som jag sytt själv. + att vi tycker det är lite tidigt att köpa på sig en massa, men lite grann skadar ju inte :)

Mötte även syster där :)

Det blev bara plagg som vi kunde tänka oss på både en han och hon

Den är som grönaktig, inte riktigt samma som bilden visar.


J ville så gärna ha den bodyn :)
Byxorna är hur mysiga som helst




Helt oanvänd, men krävs en tröja under

Det var lite av plaggen. Blev några till + en brun lurvig overall. 
Allt i storlekarna 56-68 och inget gick på mer än 30:-/plagg. Det mesta var 10:- Köpte även en gråvit randig mössa för 5:- Jättesöt :) 

Nu vill jag bara ha måndag, och sen hoppas jag att tiden går fort!! 
<3
//Hanna

Permalink Gravid Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback