Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Frågan!?

Igår var en väldigt speciell dag, på alla sätt och vis.

Jag va ju helt 100 på att vi skulle till J:s föräldrar, men så blev det ju inte alls. Och tjejkvällen fick jag ställa in totalt.
Min Älskade, favorit ställde frågan!!!! "Vill du förlova dig med mig?"
Snacka om att jag hamnade i chock!!! Tog typ en halvtimme innan jag förstod vad som hade hänt :P
Vi hade ju snackat om förlovning för inte allt för länge sen, men då sa vi som att vi skulle vänta nåt år eftersom vi väntar tillökning. Vi tänkte ta en sak i tagen :P Och jag har tidigare sagt att den 10okt 2010 är en bra dag att förlova sig på, eller det ska i alla fall hända nåt bra. (10 är ett favoritnummer sen alltid)
Och gissa om det blev en bra dag!? Jo den bästa! Kommer uppleva många bästa dagar med J, och det ser jag fram emot!!
Vi ska förhoppningsvis prova beställa ringarna idag. Fick en lika som den vi ska ha men en oäkta. För att byta storlek skulle kosta rätt mycket, så det var ett smart drag.
Tror jag måste ta en kalldusch eller nåt för att landa på jorden igen.
<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Camilla

Grattis! Otroligt kul att gå in här då och då och läsa om allt som händer i ditt liv både sorgligha och otroligt glada nyheter!



Vad kul att du läser min blogg! Ska absolut fortsätta blogga efter alla fina ord :)



Sköt om dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback