Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Fredag

Nu är jag hemma efter några dagar hemma i r-fors igen. Det har inte hänt så mycket i veckan förutom jobb. Som tur är ska älsk följa mig till r-fors kommande vecka eftersom han inte har nåt speciellt i skolan då, och praktiken slutar idag. Så han har lite att skriva...Sen behöver pappa hjälp med nån datorn.

Jag funderar även på att ta med mig symaskin hem till robertsfors så jag har nåt att göra om dagarna. Under helgen orkar jag inte alltid sätta mig och sy. Jag har länge funderat på om jag ska våga sy mig en egen skötväska. Det blir ju väldigt mycket billigare, och jag har hittat en smart på Internet med beskrivning och allt. Sen ska jag sy en varmare filt, förmodligen i ett mörkblått typ fleecetyg med undervattenstryck på. Och vad gör det om den är blå?? Det passar ändå till båda könen. Men har inte bestämt mig. Annars blir tyget en overall. 

Jag skulle vilja fara ner på H&M. Ska kolla om det finns nå billiga mammabyxor. För jag kan inte bara ha ett par..Men sen kan jag ju ha mina gamla jeans om jag har ett gummiband som håller ihop dom, och en längre tröja så att det inte syns att man har dom öppen. 

Måste prova mina halloweenkläder sen idag. Är inte helt säker på att jag kan ha överdelen som jag hade tänkt eftersom den inte är töjbar....så det blir nog ett vanligt linne för min del, men det går nog lika bra =) 

Man kanske ska slänga sig i duschen..

<3
//Hanna


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback