Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Halloween

Festen igår var lyckad och mycket trevlig. Det var verkligen kul att träffa Johanna och Linn igen. Måste se till att vi börjar ses oftare, för man har så mycket att prata om och som man missar när vi inte ses så ofta.

Det var även kul att så gott som alla kom utklädd på ett eller annat sätt. Bara en liten förändring är kul =)
Jag gick hem runt 23, då de andra drog mot Corona. Jag känner mig inte så pigg på att fara ut bland 100tals människor, hög musik och studs och dans när jag är gravid...Hade lite magknip med så det var lika bra att sova.
Men det blev inte så mycket sömn tyvärr...
Bebis låg och kände att jag var "orolig" och den härjade som fasen fram till kl 2.
Somnade en halvtimma kanske, sen kunde jag inte somna förrän runt 6 på morgonen, och vaknade vid 10. Och liten har härjat varje gång jag rört mig eller vaknat till. Men nu verkar det sova. Vilket jag känner för att göra med...
Idag ska jag inte göra ett dugg. Ligga på soffan och slappa högst.

Är det nu man ska ställa om klockan...? Ser att datorn är 11, och väggklockan 12. Men mobilen har inte sagt någonting....

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback