Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Höstinspiration?

Blev en liten sovmorgon i morse. Vi hade ställt klockan på 9 så att vi skulle hinna få saker gjorda under dagen, men klockan stängde jag av så 10 tvingade jag upp mig själv. Jag mår ju bäst om jag kliver upp mellan 8 och 9 på morgonen, men ibland måste man ju få sova.

Vi hade inte så mycket till frukost så det blev några rån med tomat på för min del. Sen gatt vi handla. Blev väl mest standardgrejer till kylen. Så imorn ska jag nog göra en snabbgröt till frukost nu när det finns mjölk hemma :p
Har lite ont i magen idag med. Tror det beror på att jag åter igen var så hungrig i morse. Men har ätit lunch och ska fixa mig nån middag om nån timme. Hade först tänkt göra en gryta idag, men jag får göra den imorn på dagen så vi kan äta det till lunch kanske.
Måste verkligen tvätta imorn med. Man hinner ju ingenting på helgerna. Jag kommer ju bara vara hemma mellan torsdagkväll och måndag eftermiddag. Och om J jobbar helg så känner man sig inte så pepp på släpa en massa tvätt ensam. + att man vill försöka ta vara på den lilla tid vi får tillsammans.
Ikväll blir det nog lungt. Såg att det gick nån bra film på tv.
Jag vill egentligen pyssla på här hemma, och göra det lite höstfint med mycket färger. Men det går ju inte så bra när man inte har så mycket prydnadssaker eller annat att ta fram än det som redan är framme. Jag kände mig inte så sugen på att måla heller. Jag har ingen inspiration idag känner jag. Vill känna mig kreativ men det kanske kommer en dag :p
Se bara så fint!!!!
Ska i alla fall göra en kladdkaka ikväll som jag tänkte ta med imorn på tjejkvällen. Ska bli så kul att träffa alla skidtjejerna igen. Tror inte jag har träffat dom sen ett halvår tillbaka eller nåt sånt. Mer kanske.
Hoppas du mår bra där inne <3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Åhhh kladdkaka är verkligen inte fel. Tro jag ska baka det...:P

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback