Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Idioter!

Har vart och handlat en sväng idag, sen blev det bråttom för älsk skulle iväg på jobbet. Det fanns inte så mycket att göra sen, så jag började med middagen. Blev korvstroganoff med ris, jasminris var det som fanns hemma. Är så less på det, men glömmer alltid att köpa vanligt matris. 
Eftersom J inte hann äta nånting innan han for på jobbet så gjorde jag i ordning en matlåda till honom och gick ner med det till statoil. 

När jag skulle gå hem från statoil och var mitt i backen så kommer det en bil mot mig som sladdar och har sig, och sedan kommer den i breställ rätt fort mot mig, och det var bara en halvmeter från att dom hade kört på mig. Sen vände dom bilen (höll på åka ner i branten) och körde upp igen. Jag tänkte att nä nu kommer dom köra ihjäl mig. Fy f*n va rädd jag blev!!! Jag kollade på regplåten flera gånger men jag fick som aldrig in vad det stod för nåt, var så skraj.

Usch, nu har jag ont i magen. Tror den lilla kände att det var nåt som inte var okej. Men huvudsaken den mår bra.

J ringde för en stund sedan, han tog en tidig rast. Han sa att polisen stog på andra sidan gatan vid pumparna där, och dom hade stannat en bil. Jag frågade hur bilen såg ut och det stämde in med det jag hade sett (förutom att han inte kunde se färgen helt, men att den var mörk iaf). Vinröd, sudan, lite äldre modell...Så jag hoppas innerligt att det var dom. Idioter som kör som dårar bland folk. Ungdomar ska inte köra bil om dom inte kan behärska sig!!!!

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback