Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Lila

Igår hann jag inte göra så himla mycket. Satt och sydde en liten stund medan J pluggade. Sen åkte vi iväg till Umedalen och blev varandes där. Fick äta middag där med. Ibland har man ju tur :) När vi drog oss hemåt stannade vi på maxi för att handla lite "karra", och tror ni inte att jag träffa min favoritFrida där! Jättekul att se henne, blir ju inte alla dagar. Spec inte nu när jag bara är hemma helger. Menmen, man får försöka styra ihop nåt då båda kan :)

Sen blev det att se House i sängen, med en godisskål. Jag tror inte jag tål godis längre. Blir så långt mellan gångerna att jag får ont i magen efter bara några bitar. Fast det är ju bra på andra sidan. Det är ju egentligen inte gott.
Just ja, vi fick en jättefin lampa igår, som förlovningspresent. Lampan ser ut som ett träd och det lyser lila. Så vi satte det i sovrummet, och nu lyser det mysigt lila om kvällarna :)
Nä nu ska vi springa ner i förrådet och leta upp lite mudd. Jag ska försöka sy en mammakjol, får se hur det går. Har inget att gå efter :p Men det är bara att prova, prova, prova, och tillslut få ett resultat haha.
<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback