Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Livlig

Är hemma i r-fors, precis som alla andra veckor. Lite trist att inte få sova hemma med älsklingen om veckorna, men det går ändå bra. Det blir ju inte allt för länge...Trivs ändå med att va här och tjäna lite money :)
Har inte hänt så mycket i veckan. Var och städade på verkstan igår. Riktigt skitigt var det men efter 90 min såg det betydligt mycke bättre ut. Vill inte brådska med den tunga dammsugarn eller med vattenhinken när jag torka golven. Så där gick det ju bort lite extratid med :P

Var en sväng på apoteket igår med och beställde medicin. Det har vart strul med ena eftersom den måste specialtillverkas, men nu är den beställd iaf.

Tihi, igårkväll när jag hade lagt mig och låg och prata med J i telefon så började liten leva livet i magen. Oj vad den sprattlade och härjade. Riktigt mysigt. Vaknade runt 6 i morse av att den var livlig igen :P
Är så lycklig.
Jag hoppas att J kan känna nåt till helgen, för jag tycker att jag kan känna lite på utsidan. Vrålmysigt!!

Nä nu är det lunch. Satte mig vid datorn för att fixa en besiktningstid på audin nästa vecka. Får hoppas att farmor och farfar är hemma då med så man kan svänga förbi och säga hej :)

Ha en bra dag!
<3

                                                                               //Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback