Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

magont

Somnade rätt sent igår. Var trött men kunde inte riktigt somna.

Vaknade tidigt i morse av att jag var vrålhungrig, men orkade inte kliva upp, så jag somnade om. Gatt göra mig en snabbgröt till frukost som mättade lite. Sen blev det en välbehövlig dusch.
Förstår inte varför jag började må tvärilla efter duschen. Jättestörande. Nu får vi se när det släpper. Måste iväg på jobbet sen. Och sen ska jag även jobba ikväll, åker till r-fors efter middag. Kommer tillbaka torsdagkväll. Så kommer mina veckor se ut nu, åtminstone fram till jul.
Ska ta mig en frukt, kanske börjar må bättre då.
<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback