Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Måndag

Igår blev det en tidig kväll. Vi la oss vid 22 och såg på några avsnitt House, fast jag somnade som vanligt. Det är lite störande, för jag tycker om serien och det är rätt spännande ibland. Å andra sidan så har jag redan sett dom flesta avsnitten av säsong 1 och 2.

Nu på morgonen hade jag jätteproblem att kliva upp. Hade ställt klockan tidigt för att fara och ta prover och sedan åka iväg på jobbet. Men klockan gick och jag lyckades tillslut ta mig upp. Nu har jag i alla fall varit iväg på sjukhuset och lämnat prover.
Sitter i soffan och håller på att somna :/
Tidigare har jag aldrig gillat tanken på kvällsjobb, men nu tror jag att det är det som passar mig bäst, i alla fall nu. För jag är så trött och slut på dagarna. Tar flera timmar innan jag blir människa.
Nä jag måste vila en stund. Ska åka och jobba ikväll i alla fall :)
Sen blir det några dagar i r-fors, förhoppningsvis går dom fort. Sen på fredag blir det kanske en sväng på Olles, vila under helgen sen måndag UL :D
<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback