Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Mätt!

Gomorron kamrater :)

Igår var jag hur mätt som helst efter middagen, och det blev ju inte bättre av att äta efterrätt heller. Magen höll på spricka hela kvällen kändes det som :p Mamma och Pappa var förbi också :) Mycket trevligt. Sen satt Pär hela kvällen med. Blev mest surr, sen startade dom en film och jag somnade, som vanligt.
Lasse sitter i fönstret och piper och tittar lite gulligt på mig, precis som han säger:  "Kan du inte släppa ut mig?" Klart jag kan, och ska.
Idag ska vi  nog åka en sväng till Umedalen, annars hoppas jag att det blir en rätt lugn dag/kväll. Jag ska sy resår på Elliots overall med nu på förmiddan hade jag tänkt. Men först ska jag få i mig frukost. Om bara älskling ville vakna :P
Ha en trevlig lördag!
18 fulla, eller går in i vecka 19 på måndag! En vecka till och halvvägs :O + UL <3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback