Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

snuva på g?

Middagen igår var jättegod och väldigt trevlig :) Det dåliga är bara att jag har inte lika mycke plats i magen längre. Så jag känner mig proppfull innan jag hinner bli mätt. Men sen känner man sig uppstoppad i flera timmar i magen :P Det är ungefär samma känsla som när jag 2003 fick börja med 60mg prednisolon (kortison) varje dag. Då var jag hungrig konstant, jag åt och åt och till slut var magen superfull, men jag var ändå hungrig. Men då gick det inte få i nå mer för det gick knappt andas. Det var jobbigt dom få gångerna det blev så, jag lärde mig ju.


Det blev en sväng på Pipes efteråt och grabbarna tog sig en öl. Sen blev jag jättetrött och kände mig osocial. Fast Pär var ju värst, för han skulle lätt kunnat somna där på puben.
Blev bussen hem och krypa under täcket och sova på engång.
Det var rätt kallt ute igår + att det snöade och blåste. Det var ingen bra kombination, har lite känningar i halsen idag. Inte mycket, men lite grann. Ska försöka dricka honungsvatten i mängder så jag inte blir förkyld. 

Nä jag kanske ska försöka få upp älsklingen. Får se om det blir en snabb sväng förbi barnens hus innan vi drar till "barnmässan". Jag vet inte vad jag ska klä ut mig till nästa helg på Halloweenpartyt :P Måste ha lite inspiration. Någon som har en bra och inte allt för svår idé???  

Lev livet som om var dag vore den sista!
Ta hand om varandra, älska varandra!

2 dagar tills vi får se dig <3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback