Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Staden

Igår var jag och älskling på stan i några timmar med mina föräldrar. Jag som inte hade tänkt handla nåt ramlade på en klänning, en blus och ett marinblått linne att ha under de två plaggen.

Snodde bilden från H&Ms hemsida, blev inge bra färg när jag fotade.
Klänningen. Den är Marinblå och vitrandig.
Perfekt att hitta lite billiga plagg som jag både kommer kunna ha med och utan mage :P
Sen blev det såklart lite fika på stan med, på caféstation. Det är ju så bra att dom har mycket glutenfritt där, och om man vill ha glutenfri macka/baguette så går det jättebra. Man får såklart vänta en liten stund innan man får den, men vad gör det. Blev en ostfralla, som jag blev lite besviken på. För det första brukar dom vara större och för det andra snålade dom med grönsakerna. Annars brukar skagenröran vara väldigt god, men man måste ju prova nåt annat ibland :P
Älskling köpte en jättesnygg kappa. Han letade en förra året men hittade ingen som passade. Så nu provade han bara 2 stycken och den han köpte var jättesnygg och satt kanoners! Sen fick han den för 25% så det var ju ännu ett +.
Tycker synd om min kära mor som letade och letade handdukar i en speciell färg med det fanns inte nån stans. Så det slutade med svarta. Får hoppas hon ramlar på några snart :)
Kvällen spenderade vi med henke och lite film. Synd bara att jag var så trött och somnade (som vanligt). Smällar jag får ta nu hehe.
Idag har jag inte orkat göra nåt. Jo jag cyklade till statoil och tillbaka för att köpa kakao lite hastigt. Och kondisen är verkligen inte på top. Det var tungt att cykla upp för backen. Vilket betyder att nu måste jag börja röra mig!!!
Har sovit en stund nu med, men skulle kunna sova flera timmar till.
Ska käka blodpudding till middag så då kanske man blir piggare. Det var länge sen vi åt det, mest för att en viss J inte är så förtjust i det. Men ibland måste man ju äta sånt som är nyttigt och inte allt för gott.
Borde tvätta. :/
<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback