Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Tillbaks :)

Nu är jag åter i stan efter några dagar "hemma". Väldigt skönt att vara tillbaka må ja säga, inte för att det är så dumt att bli ompysslad hemma hos mamma å pappa heller. Idag hittade jag ett smaskigt recept på en matpaj som jag nog ska försöka mig på till veckan när jag är hemma hos mor och far igen. kommer bli mycket resande fram och tillbaka, men vad gör man inte för pengarna. Det är ju nu vi kommer behöva det så :)
Har vart en snabb sväng hos pär ikväll och min favoritfrida och jesper var där, så det blev lite dans med wii. :) Det va kul, fast jäkligt jobbigt. Å det är väldigt svårt att hänga med. Man måste ha dansat nån gång på varje låt innan man hänger med :p Men det ska absolut göras om.
Ligger och känner massa saker i magen. Funderar på om det är dom första riktiga fosterrörelserna eller. Det är så himla svårt att veta när man aldrig vart med om det tidigare :p Men det känns bra i alla fall. Nu börjar det dra ihop sig inför ultraljud också, bara två veckor kvar efter helgen :O Redan!!! Shit, om 3 veckor har jag gått hälften. Helt sjukt! *underbart*
Lilla Lasse ligger här breve mig. Jättegosesjuk är han. Stackarn som har var inne och ensam hela dagen, så jag gatt leka lite med honom innan jag la mig.
Börjar bli riktigt trött. Och älsk sitter med planering, men hoppas han är klar snart. Det är ju nackdelen med hans praktik. Det blir så mycket att göra på kvällarna, + att han åkte på extra jobb igår - och ikväll, sen jobbar han fre, lör och söndagkväll med.
Så imornkväll ska jag hem till systers och hälsa på. Vi ska göra hemmagjord pizza och sen se film tror jag :)
Nu blir det sömn så jag orkar jobba imorn på morron.
<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback