Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Hurtig

Har hunnit med en del på förmiddan känns det som. Vi har städat undan lite i lägenheten, fått bort diskhögen i köket, duschat, gjort en stor jättegod gryta som kommer räcka till en hel del portioner :)

Receptet är ett eget. I gryter kan man ju slänga i precis vad som helst, bara att ta det man gillar. Jag brukar ha i det här:
Grytbitar av valfri sort (Älgkött denna gång)
1 squash eller 1 aborgin
1 större burk ananas
2dl creme fraiche
1 förpackning krossade tomater
1 burk champinjoner (som jag inte hade hemma idag)
salt, peppar, paprikakrydda
Äts med ris :) Mums
Har problem med att bestämma mig vad jag ska ha på mig ikväll. Det är så störande att jag inte får igen knappen på mina byxor. Eller jo på nåt par, men då trycker det in i magen och blir oskönt efter en stund. Så nu inviger jag mammabyxorna, och jag njuter verkligen av att ha på mig jeans som är bekväma!
Kommer väl prova hela garderoben 4 varv innan jag bestämmer mig, som vanligt :p
Sen är helgen slut och imorn blir det först jobb 9-15, sen hem och äta, åka till bygdeå och jobb 18-21. Vad gör man inte för pengarna.
Idag är det 10-10-10, datum alltså. Jag har sagt att nåt viktigt eller bra ska hända idag, så jag får väl hoppas på det. Fick ju iofs frukost på sängen av älsklingen i morse. Så gulligt av honom :D *pirr i magen*
Jag har tur som hittat mig en så fin karl och det känns underbart att bilda familj med honom. Min älskling <3
Funderar på om jag kanske ska gå och platta håret snart. Det ser för hemskt ut! har korkskruvar på ena sidan, och på andra är det rätt rakt med står rätt ut i topparna. Och håret vid öronen står också rätt ut. Ja, inte så gulligt som sagt. Och så blir det om jag duschar och sen inte rör det innan det torkar. Då är det bättre att kamma det och sen ruffsa till det för då blir det jämnt lockigt.
Have a nice day!
<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback