Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Dagen

Hade magknip igårkväll när jag la mig, och det försvann inte förns nån gång inatt. Huvudsaken att det var borta i morse när jag vaknade. :)

Har nyss fått i oss mat i magen, chili con carne fast utan chili haha. Gott var det i alla fall, speciellt med mjukmacka till! Har märkt att jasminris inte är nån höjdare direkt. Tycker egentligen om det, så återfår väl smaken för det sen :)
Känner att jag har lite magknip nu med, och jag blir så orolig för det minsta lilla. Men det ska väl vara normalt såhär i början när liten försöker få mer plats och så.
Känns som magen är lite större än förra veckan med och det gillas. :P
Ikväll ska jag gå till grannen Ems och se tv. Bland annat idol, och om jag har tur så får jag mig en kakbit som finns kvar sen hon fyllde år :D Annars vet jag inte vad jag ska hitta på. Har haft mina funderingar på att klippa lite tyger, men det kändes nästan jobbigt att göra det nu, så får se om det blir av eller inte.
Måste i alla fall packa en liten väska så att jag får med mig det jag behöver till imorgon då jag ska hem över ett dygn och laga en tand. Det ser jag inte fram emot, tandläkarskräck haha. Nämen det går nog bra.
Ne nu ska jag släppa in Lasseliten som sitter på balkongräcket. Favoritkissen =)
<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback