Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Firar

Igår efter jobb (och skola för älsk) så for vi iväg på ersboda för lite småshopping. Vi skulle främst på InterSport som hade stor rea på jeans och sånt. J behöver verkligen nya byxor, men tyvärr så fanns inga som han gillade eller som passade. Jeans vill man ju ska sitta perfekt och inte halvbra. Så är det ju bara.

Eftersom vi redan var där borta så ville jag gå på Kappahl och H&M vid coop. Hade lite rabatter där så tänkte kika efter nån tunika som jag kommer kunna ha sen när magen blivit större. Men jag hittade ingenting fint, förutom sånt som kostade 399:- och det ville jag inte lägga ut. Sen hittade jag massvis med REA på mammabyxor. Så jag tänkte jag kan ju testa nåt par. Hittade 2 snygga i storlek 40. Ett par mörka och ett par ljusa. Dom mörka var verklien assnygga, men behövde en storlek större, fast det fanns inte. Dom ljusa var också väldigt snygga. Mycket snyggare på än när man bara tittade på dom. Och om jag får större höfter så ska jag nog kunna ha dom ändå. Men byxorna var nersatta från 499:- till 50:- Fatta 50 spänn för ett par snygga jeans som sitter bra. Jag vart överlycklig och köpte dom. Dessutom var det hur bekvämt som helst med ett par byxor som inte tryckte in i magen. Så jag lär nog inte vänta så mycket längre till innan jag börjar använda dom :)
Sen när vi komme hem så ringde vi Restaurang Balder och bokade bord. Det blev en smaskig Tacobuffé med massa gott och varm smält ost. Det är nog det bästa tror jag.
Vi har prata länge om att man ska ut och fira att våran lill* har flyttat in i magen, men har velat vänta så man vet lite mer säkert att det kommer gå vägen.  Det kan ju alltid gå snett, och framförallt i början. Men nu så hoppas vi verkligen att allt kommer gå fint och att den stannar där inne till i Mars.
Det var verkligen mysigt med levande ljus och livemusik (piano). Lite mycket surr runt om kring, men det får man ta.
Borde gå ner till tvättstugan och se om det finns några tvättider nu på morgonen. Vi har skjutit på det alldeles för länge nu.
Just det, vi var hos Robert en stund igårkväll. Vi såg en film som jag tror hette Redemption (vet ej stavningen). Det skulle vara en thriller men det kan man inte direkt kalla det.
Snart måste jag packa. Blir i R-fors några dagar nu.
<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback