Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Fortfarande sjuk

Jag har fortfarande feber. :/ I morse när jag vaknade kände jag mig lite piggare och tänkte att jag kan nog gå till jobbet idag, men kanske lite senare. Jag åt frukost och duschade och kände mig fortfarande lite seg men ändå lite piggare än igår. Men sen har det dalat. Nu börjat jag känna mig lite snurrig när jag sitter upp och jag känner att febern sitter kvar, och den är lite, lite högre än igår till och med :/ När ska det släppa? Jag vill ju tillbaka till jobbet så jag får nån vettig lön nästa månad ju.

Har kokat vatten, så nu ska jag dricka honungsvatten och lägga mig i soffan och snora.
<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback