Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Fredag

Tog på mig mina röda byxor som jag bytte gylf på för några veckor sedan, och till min förvånan så fick jag nästan inte igen knappen. Det går men då trycker det som fasen i magen så går med den öppen. Funkar ju med en längre tröja så det inte syns :P

Vill kunna använda mina egna kläder så länge som möjligt, och inte köpa så mycket nytt. Lite kommer ju behövas såklart men inte så mycket tror jag. Har ju mycket tunikor som jag kommer kunna ha.
Usch så trött jag var i morse. Jag var hos favoritfrida igårkväll och sen svängde jag in på statoil en stund och snackade med älskling som jobbade och pär som störde honom haha. Var ruskigt sugen på att köpa en ost&bacon korv, men jag höll hårt om fingrarna. Visste att magen skulle säga ifrån om jag hade gjort det, även om jag var hungrig. En frukt satt bättre fast var inte lika gott för stunden :p
Som sagt, i morse var jag väldigt trött. Jag tog med mig frukosten och åt i bilen. For och tog prover och självklart var det fullt på alla parkeringar, bara för att jag redan var lite sen. Och sen var det massvis med folk före mig på provtagningen. Men till slut blev jag klar, och komme till jobbet 45min för sent. Jaja, det gick ju det med.
Nu är jag hemma igen, tidigare än vanligt jag vet. Men jag är hur slut som helst idag, så det fick bli en kortare dag.
Ikväll måste jag slå in present och packa. Sen imorn åker jag tillbaka till R-fors. Det blir kalas på söndag för syster som fyller år. Så då får man träffa familjen igen och även lite släkt :D Känns jättekul!
Ikväll hoppas jag att jag och älskling får en mysig kväll. Kanske äta god mat och ligga och mysa i soffan framför en bra film eller nånting sånt.
Älskar min J mest av allt, nu och för alltid!
<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback