Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Frisk luft!

Wihoo, första helt feberfria dagen :) Men jag känner mig fortfarande lite hängig. Har däremot varit ute lite grann för första gången på flera dagar och det var väldigt skönt kan jag lova. :) Sen har vi vart ute en sväng med bilen, har bland annat köpt present till svärfar som fyller år på tisdag. Tror det blir middag hemma hos dom då om jag inte minns fel :) Inte helt fel.

Sen blev det en sväng på Rusta och InterSport. Älsk köpte lite sockar - äntligen :P
Jag provade lite mjukisar, för dom vi har är så gamla och jag vill ha ett par egna, typ mer tjejmodell. Hittade dock inga bra just nu.
Sen tog vi en snabb svängom på Maxi innan vi var hemma. Blev lite småsaker som mjölk, fil, pålägg och matgrädde. Nödvändiga saker vill säga. Så vi åt lite mackor när vi komme hem. Får se hur jag ska göra med middag. Det ser för hemskt ut i köket just nu, och jag har en färdig sallad i kylen. Men frågan är om jag ska vara snäll och göra lax och pären och sen gå ner och lämna en portion till älsklingen på jobbet?? Får se hur jag gör.
Har inget för mig ikväll. Syster är i Sundsvall, Frida är i robban, Ems har kille här så dom vill kanske ha en kväll för sig själv (har inte pratat med henne, men..)
Har ju fler att välja på men jag blev som slö samtidigt. Får se hur jag gör helt enkelt....Klockan är ju så tidigt än.
Sen ska älsk på fest efter jobbet, och då lär väl jag vara astrött och gå och lägga mig. Har gått isäng typ 9 hela veckan. Igår var den faktiskt 10...:P Inte lätt när man är sjuk.
Nä nu ska jag försöka komma på nåt att göra ikväll :)
<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback