Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Grabbfest

Idag har jag och Emma vart ner en sväng på strömpilen. Det blev äntligen en ny bh för mig :P Men vet inte om jag är 100 nöjd. Den verkar skava lite grann känner jag nu en stund senare. Men det är säkert en vanesak med. Får hoppas på det iaf.

Emma köpte bland annat ett par snygga skor =) Själv så provade jag ett par uggs, och dom var riktigt skönt. Dom är ju inte dom snyggaste skorna om jag ska vara ärlig men jag skulle verkligen kunna köpa ett par bara för att de var så otroligt sköna. Men jag höll börsen hårt och bestämde mig att inte idag.
Har stökat undan lite hemma och dammsugit en snabb sväng. Sen har jag duschat och gjort mig lite fräsch. J och Pär ska ha fest hemma hos oss ikväll och det slutade med att ingen annan quinna än jag kunde så det blir som en grabbfest. Är egentligen inte så sugen på att ha festen hos oss eftersom jag är så trött på kvällarna, men Pär ville inte ha hos sig...Så jag har hört med syster och om jag inte vill stanna så får jag åka dit och sova =) så  det var snällt av dom tycker jag.
Nä nu ska jag ta på mig en klänning :)
Trevlig kväll!
<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback