Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Heelg

Nu har jag helg, äntligen!! Fast veckan har gått ruskigt fort. Tiden springer verkligen iväg, och jag har redan jobbat 4 veckor!! Helt sjukt!

Nu har jag äntligen sytt fast gylfen på mina röda byxor som har hängt i garderoben ca 4 år. Och jag har provat dom lite nu och då och ibland har dom passat, ibland för stora och ibland nästan tajta.... så ja det är svårt för mig att hålla en jämn vikt pga sjukdomen och medicinerna... Men, nu är det i alla fall gjort och jag kan då ha dom. Frågan är ju bara om det blev snyggt? dragkedjan var alldeles för lång så jag fick pillra extra länge med det och göra om. Nu hoppas jag bara att det kommer sitta kvar och inte gå sönder.
Har tyvärr ingen bild, och det är inte så mycket att se heller :p
Som sagt, äntligen helg. Och imorn åker vi till stugan :D Wiiiee, ska bli mysigt. Får hoppas på att solen är framme under helgen bara så man kan vara ute mycket.
Ska försöka packa ikväll tror jag, annars blir det imorn på morgonen. Funderar även på om jag ska duscha ikväll eller imorn...Borde göra det nu för håret e skitigt, men... jag orkar inte just nu :p
Jag har ju åtminstone tagit bort diskberget som vi haft. Man har som smådiskat lite nu och då, men nä nu fick det vara nog. Bajslådan måste rengöras innan imorn med, för Lasse ska stanna hemma själv i lägenheten. Pär ska titta till honom så det är ju bra :) jag tycker nästan synd om Lasse eftersom vi måste stänga in till vardagsrummet, och då får han inte så himla stor yta. Men det får gå bra under några dagar. Det blir bara jobbigt om vi ska dra med han till stugan.
Förresten gick det bra på jobbet idag, så jag tycker jag förtjänar en lite längre helg :)
Trevlig kväll :)
<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback