Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

hungrig?

Jag har ett stort sug efter smörgåstårta just nu!!!

Mamma gör så himla god till mig och jag hade inte tackat nej till en smakbit just nu. Nä jag ska försöka tänka på annat nu. För enda sättet för mig att få en smörgåstårta just nu är att jag gör en själv och det ids jag inte göra :P

Så på dagens schema står det städning.
Disken ska bort, dammsugning, kanske lite dammtorkning...sen måste vi fixa tvätten, men det blir nog morgondagens göra för jag tror inte vi hinner det idag. J börjar jobba 15, och jag ska försöka ta mig till jobbet och sitta en stund jag med.
Sen ska jag fixa lax och pären med gräddsås och citron under dagen så att vi har middag på jobbet. Mmm, nu börjar jag längta till middan :)
Tror jag måste gå och ta mig nån macka eller nåt så jag slutar tänka på mat haha.
Idag fyller Ems 23 år :) Grattis på dig vännen!
<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback