Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Kanelbullens dag (lite för tidigt)

Jag blev så sugen på nybakta bullar att jag gatt göra en laddning. Nu är dom färdiga och står på spisen för att kallna lite.

Ska bara koka lite kaffe åt grabbarna grus så dom blir nöjda och hälla upp ett glas mjölk till mig så blir det fika sen :)  Får hoppas dom smakar bra, så jag inte har gjort dom i onödan :P
Blir så jobbigt när man ska bara av glutenfritt mjöl, det behövs så mycket mer mjöl att man alltid är rädd att det ska bli torrt. Så jag ska snart provsmaka.
Trevlig kväll!!
<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback