Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

konstig dröm

Mina ärenden på strömpilen igår var lyckade. =) Så det känns riiktigt bra!

Under kvällen så hade jag en klänning som jag lånat av min kära mor. Rätt sjukt att jag kan ha vissa kläder som är hennes, hon som är så liten.
Det blev inte så sent som tur var. Grabbarna gick ut runt 23, och jag valde att stanna hemma och gick isäng istället. Hade hört med min kära syster under gårdagen och jag hade fått sova där om det hade blivit sent här hemma. Och det uppskattar jag. Även om jag inte gjorde det, så visste jag ju att jag hade möjligheterna.
Har haft väldigt mycket konstiga drömmar i natt, och det har varit väldigt många personer som jag känner mer eller mindre som var med. Till och med såna som jag aldrig har umgåtts med men som kommer från r-fors...Och det handlade mycket om att det var vinter och vi var på en stor hopptävlig med slalom/snowboard eller pulka. Man fick typ åka vad man ville, och hoppet var gigantiskt...Orkar inte gå in på detaljer.
Familjen var även med i drömmen, och det fick mig att längta hem lite. Eller åtminstone att få se alla i familjen. Ska hem på onsdag en sväng och sen blir det nog r-fors till helgen med, syster som fyller år i veckan skulle ha kalas på söndag så då får man se allihopa :) + lite annan släkt! <3
Just det, när jag tänker på familjen och på syster så har dom en spännande dag framför sig imorn, och jag hoppas att allt är som det ska :D.....
Nu ska vi strax gå till dagiset här breve och rösta.
Sen ikväll blir det nog som grabbarna säger "bakispizza", fast jag ska nog ta mig en hamburgare :) Måste dock fixa nå käk ändå så vi har lunch imorn. Älsk börjar sin praktik imorn, och han ska va på 2 skolor, så jag hoppas det inte blir allt för mycket fram och tillbaka. Då blir det många km på cykeln varje dag...minst 2 mil om dagen borde det bli...stackarn.
<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback