Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

orolig?

Feber har nästan lagt sig helt.  Usch vilken vecka det har varit. Jag ogillar skarpt att vara sjuk, och jag blir så orolig att mina levervärden ska bli sämre varje gång jag blir förkyld eller blir sjuk på något sätt.

Hoppas verkligen att det inte har blivit någon förändring iaf!
Älsk har gått iväg till jobbet och jag har hunnit med att ta en långdusch :P Rätt skönt och ett bra sätt att bli lite piggare enligt mig. Till middag gjorde jag en tonfisksallad. Orkade inte göra nåt avanserat. Vi funderade först på tacos men då gatt vi handla och det orkade vi inte.
Så i salladen hade jag tomat, gurka, kikärtor, ärtskidor och tonfisk såklart. Man står sig ju inte lika länge på en sallad som på tex kött och potatis, men jag får väl ta ett kvällsmål senare :) + att vi åt runt 16, så det gör väl oxå att man hinner bli hungrig en gång under kvällen.
Det blir att slappa på soffan framför tv:n hela kvällen tror jag. Inte så spännande, men sånt får man räkna med när man är sjuk. Fast jag är grymt less nu. Vill vara frisk nu!
Såg att Idol var ikväll  med och det var positivt. Trodde inte det, så då har jag ju alltid nånting spännande att se ikväll.
Trevlig kväll :)
<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback