Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Provsvar?

Igår gjorde jag inte mycket annat än låg på soffan. Extremt jobbig dag! Åt väl inte överdrivet bra heller.

Idag är det inte speciellt bättre. Har ringt till barnmorskan och frågan hur tyroideaproverna såg ut (struman) och de var normala, så inga mediciner behövs ändras där. Annars trodde jag nästan att det var det som ställde till med denna hemska trötthet. Så då ringde jag till "gastro" istället och frågade om provsaren på levern, och dom var i stort sett oförändrade och inga mediciner behövde ändras där heller. Och min läkare har sett provsvaren med. 
Vad ska jag göra nu då? Vänta på att min läkare ska ringa upp eller? Känner mig så dålig när jag inte orkar jobba, det är ju nu jag verkligen behöver jobba och tjäna pengar, och det är ju det jag vill också. Så det känns förjävligt att inte orka rent ut sagt.
Nu ska jag försöka få i mig lite lunch och hoppas på att jag blir lite piggare så man kan göra nåt av dagen. Förhoppningsvis fara och jobba en stund om kroppen tillåter det.
<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback