Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Sjukling

Idag är jag sjuk. :/

Många på jobbet är förkylda. Hostar och snörvlar. Mamma var förkyld i helgen i stugan, så ja det är väl klart att jag ska åka på det till slut. Tyckte att jag hade klarat mig länge, men det räckte inte.
Jag började känna mig hängig redan igårkväll. Halsen började klia och jag kände mig slut i kroppen. Har vaknat av halsont flera gånger i natt och i morse när jag vaknade hade jag feber. Har det fortfarande. Inte så mycket men det räcker för att man ska känna sig sliten. Har ont i huvet och bihålorna med. Sen har jag skitont i ögonlocket på ena ögat. Tror jag har en vagel där under. Inte så skönt.
Jag hoppas jag är piggare imorn så jag kan jobba igen, sen så ska jag till tandläkarn på torsdag och det vill jag helst göra bort nu. Får hålla tummarna för det.
Nä nu ska jag lägga mig och vila.
<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback