Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

tandläkarbesök

Igår åkte jag hem till mor och far :) Kommer börja på ett nytt jobb till veckan och det ser jag fram emot. Tänkte även höra om jag får behålla mitt nuvarande jobb som extrajobb. Men chefen hade utbildning hela dagen och sen for han hem, så jag hann aldrig prata med honom.

Igår var jag riktigt seg och trött hela dagen. Hade lätt kunnat gå isäng efter middan. Men jag for och hjälpte mamma att städa verkstan och sen for vi hem och såg "Idol". Hann se lite av"Berg flyttar in" innan jag somnade på soffan. Sen var det bara att krypa ner i sängen och sova. Fast jag har sovit lite oroligt. Mest troligt för jag var lite nervös inför tandläkarbesöket i morse. Men lagningen gick bara fin, så det är skönt att ha det bortgjort nu :)
Sen fick jag även bestämt veta att jag behöver bettskena på natten. Hoppas verkligen att min huvudvärk försvinner då. Tandläkarn var och tryckte på lite olika sätt och det gjorde fruktansvärt ont. Hon sa att jag hade "träningsverk" och behövde slappna av. Fast om nätterna är det inte så lätt att slappna av när man gnisslar och kniper ihop tänderna för kung och fosterland. Men, jag hoppas som sagt att det blir bättre nu :) Så fick ytterligare en tid för att avljuta (- heter det så?) mina tänder.
Så jag vet ärligt inte vad jag ska göra hos tandläkarn nu på måndag. Trodde dom skulle kolla upp om jag behövde bettskena då...Får kolla upp det. :p Ska lix va hemma då så det spelar väl inte så stor roll om jag går dit heller.
Idag har det gått bättre än på länge på jobbet och det kändes riktigt bra :)
Älsk jobbar ikväll, och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Väntar på svar från Frida, annars tänkte jag ringa till syster eller nåt sånt. Får se helt enkelt.
Har knaprat på massa hemmamorätter idag och dom är ju sååååååå fantastiskt goda :)
<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback