Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Tired

Detta har inte varit den bästa veckan kan jag lova. Den är ungefär som förra veckan känns det som.

Blir provtagning efter helgen, sen måste jag försöka få tag i läkarn å kolla hur strumavärdena ser ut. För jag är så fruktansvärt trött och slut i kroppen just nu. Tröttare än vanligt, och det känns inte så kul.
Imorn ska vi ha fest här hemma, och det är jag inte så pepp på. förhoppningsvis blir det inte så sent, annars får jag försöka fara och sova nån annan stans tror jag.
Har precis fått i mig lite lunch. Hade massa mat kvar sen middan igår, hemmagjorda biffar och pären. Riktigt goda blev dom :)
<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback