Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

5 Månader

Oj vad tiden springer iväg fort. Mitt lilla hjärta har redan blivit 5 månader.

Det har varit 5 fantastiska månader och det är otroligt hur mycket man kan älska en annan människa. Våran lilla prinsessa. 
Det är så häftigt att se utväcklingen. Från att inte kunde göra nånting till att bli en bestämd individ som vet vad hon vill. Längtar tills hon kan sitta själv, börja resa sig, krypa och till sist kunna gå. Få se när hon upptäcker världen. Älskar min lilla Lovisa över allt annat. Och J såklart :P

Jag har en massa saker i tankarna som jag skulle kunna printa ner, men orkar inte. 
Är inte speciellt pigg idag och känner mig näst intill värdelös. Har en underbar liten dotter som vill ha massa bus och uppmärksamhet, men vissa dagar orkar jag inte så mycket som jag önskade. Jag börjar bli orolig över att dessa dagar kommer allt oftare. Vad betyder det??
Det är inte så att jag inte klarar av att ta hand om min dotter. Absolut inte!! Alla har ju bättre och sämre dagar. Sen beror min trötthet på min leversjukdom.
Har sovit lite halvtaskigt inatt och drömt en massa hemskheter. Så jag ville inte somna om efter halv 8, även om jag egentligen behövde det. 

Hade hoppats på att själv få sova nån timme nu. Lillan brukar nämligen göra en långsovning på 2-3 timmar den här tiden, men idag vill hon inte somna. Hon ligger och pratar på i spjälsängen. Sötisen 

Nä jag ska sluta vara negativ. Men jag måste få skriva av mig ibland. 
Måste hitta på nåt ikväll. Det kanske piggar upp mig. :) 

<3

//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback