Kampen med en kronisk leversjukdom, Resan mot en levertransplantation och Livet som ung förälder.

Duktig flicka

Lovisa hade namnsdag igår. Dålig koll jag har alltså, fast jag fick ändå veta det igår. Tur det finns dom som är uppmärskamma <3
Stort grattis min älskade lilla dotter på din första namnsdag!!
Jag körde hem till stan igår och efter att jag kommit hem så låg lillan och sprattla på golvet och sen helt plötsligt börjar hon lyfta på rumpan så gott som hela tiden. Hon drog upp benen och ner benen och stog nästan på alla fyra. Så jag slet typ ut J ur duschen för att visa :p haha.
Vi filmade bara, tog inga kort. Kanske var dumt. Men hon kommer ju göra det igen :P

Sen fick jag även en överraskning som jag inte hade räknat med. J gick till bilen för att hämta sina järntabletter som han glömt efter att han hade lämnat blod tidigare i veckan. Och sen när han kommer tillbaka visar han vad som ligger i påsen. Han drog fram 2 klädplagg till lillan <3. Och inte vilka som helst. 2 plagg från Me and I som jag kollat på och velat ha. 


Hur gulligt som helst. Bodyn syns inte riktigt, men det är ugglor på hela.

Jag blev hur glad som helst. Tack älskling!!!

<3
//Hanna

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jossan

Haha jag har köpt exakt samma till hjalle! SUPERFINA!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback